Kuidas meeste pintsakust sai naiste vest

Ma üritan aeg-ajalt oma abikaasat ka taaskasutuse usku pöörata, aga seni see väga õnnestunud pole. Tema on sedasorti inimene, kes usub, et hind määrab asjade kvaliteedi. Ostab asju pigem harva, kuid kannab neid seni, kuni ma hakkan vihjama, et oleks aeg välja vahetada. 

Igatahes leidsin ükskord näiteks Uuskasutuskeskusest 18 euro eest hästi ilusa viisakama JOOP! meeste jope. Ise olin nii elevil, et küll see abikaasa hakkab nüüd oma sõnu sööma. Isegi suurus oli 52, mis vastab näiteks ka tema pintsaku numbrile. Koju jõudes naeris mees mu lihtsalt välja, sest selle jope sisse oleksime mõlemad ära mahtunud. Saa siis nende meeste üleriiete suurustest aru. Eks ta tundus poes kah suurevõitu, aga ma uskusin numbrit.

Järgmine katse oli alloleva pintsakuga. Minu arust hästi kena.  Googeldasin tasku sees olevat suurust, et seekord mitte puusse panna. Kõik mõõdud klappisid ja taas lajatasin selle talle uhkelt ette. No ja jälle ei sobinud. Seekord olid hoopis varrukad naeruväärselt lühikesed. Ära anda ma teda siiski ei raatsinud ja võtsin hoopis järgmieks projektiks ette. 


Eemaldasin tal varrukad ning harutasin voodri välja. Isegi mu abikaasa oli kohkunud, et kas ma tõesti lõikasingi selle lihtsalt katki.


Mul polnud tegelikult ühtki ideed, mis ma temaga siit edasi peale hakkan. Lisaks tegin suure harutustöö käigus kraesse augu.


Ma mõtlesin ja katsetasin eri mooduseid, kuid andsin lõpuks alla ja viskasin kogu kupatuse oma kaltsukorvi. Järgmisel päeval tulid aga süümepiinad, et nii ilusa riidetüki lihtsalt ära hävitasin. Niimoodi ma ta uuesti ette võtsingi. Kõigepealt otsustasin, et varrukaid ei tule, seega lõikasin nende kuju sobivamaks.


Järgmiseks õmblesin kaenlaaugud väiksemaks ning võtsin rinnast kitsamaks.


Voodrit ma tagasi paigaldada ei oska, seega lasin tuimalt kõik õmblused sik-sak pistega üle. Seejärel õmblesin käeaugud viisakamaks.


Lõpuks otsisin oma varudest talle veidi naiselikumad nööbid ette ja valmis ta saigi.


Süümepiinad enam igatahes mu hinge ei näri. Kui mul veel kontorisse asja oleks, siis kindlasti leiaks see jakk seal sageli kasutust.
Muideks need kingad on täiesti uuena taaskasutuses 3 euro eest leitud.


Enne ja pärast

Kommentaarid