Kuidas jõulukaunistused uue rüü said

Mul on siin päris põnevad projektid käsil ja aeg lendab hirmus kiiresti. Selle tõttu olen õmblusmasinast mõnda aega eemale hoidnud. Mis ei tähenda muidugi, et ma vahepeal oma näpud täiesti paigal oleks suutnud hoida. Mu Pätul tuleb uuel nädalal lasteaias jõululaat ning igal vanemal paluti selle tarbeks oma panus anda. Mina suurem asi pagar pole, küll aga meeldib mulle heegeldada. Ostsingi siis 50 sendi eest 5 päevinäinud ehet, toka punast lõnga, otsisin oma varudest ülejäänud lõngad ja heegeldasin kuulidele erinevad tegelase ümber. 10 sendi eest sain karda ka, mille plaanisin ehetele lisada, aga tegelikult jääb see hoopis minu tulevast joulukuuske kaunistama.

Selline tore punt läheb laadale:

Enne ja pärast

Lisaks leidsin 1.10€ eest sellise ägeda kuuse. Haarasin ta kohe kaasa, sest ma juba poes nägin kui hästi ta mulle koju sobib. Kandsin sellele kihi eelmisest aastast alles jäänud hõbedast spreid ning ostsin Jyskist 1,99€ eest 40 pisaraga valgusketi.

Enne ja pärast

Tuleb välja, et ma ei eksinudki. See kuuseke annab ideaalselt meile siin jõulumeeleolu edasi.



Kommentaarid