Kuidas ma eriti toreda pluusi leidsin

Sattusin juhuslikult Sõbralt Sõbrale poodi päeval, mil kõik naiste riided olid vaid 1€. Siis ma märkasingi seda rohelist pluusi. Mul oli täielik äratundmisrõõm. Mäletan, et õel oli 90ndatel samasugune. Pildi pidin tegema hommikul lambivalgel, aga te ju ka näete sellegipoolest seda potentsiaali, eks?


 See 100% puuvillane pikkade käistega T-särk hakkas mulle kohe nii väga meeldima, et palju ma teda muuta ei kavatsenudki. Lõikamise asemel harutasin varrukad ja soonikud lahti, et mitte pikkust kaotada.


Võtsin külgedelt veidi kokku.


Keerasin varrukad hoopis niipidi, et laiemad ääred jääks alla. Jätsin eelnevalt ühe niidi harutamata ning kasutasin seda nüüd selleks, et varrukad alt kokku tõmmata.


Kinnitasin ja õmblesin sinna sooniku.


Seejärel lisasin varrukad pluusile.


Valmis ta saigi.


Ma olen selle pluusi pärast täpselt sama elevil, nagu oleks hooaja allahindlustelt midagi eriti head skoorinud. Aga see tunne on veelgi parem, sest kulus mul ju vaid 1€.


Enne ja pärast

Kommentaarid