Kuidas ma talvejakile uue võimaluse andsin

Mul on mingist ajast alles üks soe talvine jakk. See siin:


Temaga on selline lugu, et vöö mulle üldse ei meeldinud, teksad olid voodrile värvi andnud ning teda kandes suunati mind ükskord poes suuremat kasvu klientidele mõeldud riiete juurde. Peale seda otsustasin teda enam mitte kunagi kanda. Viskasin ta veel ka masinasse pessu, mis kogu väljanägemise veelgi koledamaks tegi.

Siis aga leidsin karva, mille ühe jope tarbeks ostnud olin. Tollele jopele karv siiski ei sobinud ja kasutuna see seisma jäigi. Mõtlesin kohe, et omavahel koos võivad nad ju päris toreda tulemuse anda ja niimodi ma selle jaki jälle ette võtsin. Kõigepealt eemaldasin žiletiga topid ja kammisin voodri taas pehmeks. 

Enne ja pärast

Õmblesin kapsuutile karva, eemaldasin nööbid ja vöö aasad ning triikisin pisut sirgemaks.

Rohkem polnudki vaja.


Nii lihtne see muutus oligi. Ilma õmblemiseta sain tulemuse, millega ma olin nõus oma lubadust murdma ning jakile uue võimaluse andma.




Kommentaarid