Kuidas ma oma beebile bodi õmblesin

Avastasin, et ma pole pere kõige pisemale veel midagi ise õmmelnud. See viga tuli kohe parandada. Kuna bodisid kulub praegu kõige enam, siis plaanisingi ise ühe valmis meisterdada. Oma varudest ma mingit head materjali hetkel leida ei suutnud, aga allolev suur valge särk paistis testimiseks sobivat küll. Tundus, et see võiks seljas mugav olla, kuna materjal venib ja hingab hästi. Olin ta ostnud ilmselt mingi kindla eesmärgiga, aga kuna ma vahepeal mitmeid kuid midagi ei õmmelnud, siis põhjust enam ei mäletanud.


Kaeluse tõttu võtsin näidiseks selle sinise bodi, mille järgi vajalikud tükid välja lõigata. Murdsin mõlemad keskelt pooleks ja joonistasin pluusile õmblusvaruga jooned. Krae sättisin alumise pluusiga kohakuti, et hiljem ei peaks ääristamisega tegelema. 


Torkasin pluusi sisse mõned nõeldad, et lõikamise käigus midagi paigast ei nihkuks.


Kordasin sama tagumise poolega. Ma loodan, et siia ei satu keegi, kes päriselt õmmelda oskab. Olen täitsa kindel, et see ei näe päris õige välja.


Varrukate jaoks võtsin näidiseks pikemate käistega bodi. Lisatöö vältimiseks sättisin jälle ääristatud otsad kohakuti.


Joonistasin taas ette, torkasin nõelad sisse ning lõikasin nad välja.


Ühendasin kaelused omavahel ja õmblesin kinni.


Järgmiseks lisasin varrukad.


Ja viimaks ühendasin küljed.


Puhtama välimuse saavutamiseks lõikasin ja harutasin algselt särgilt alumise ääre lahti, et see bodile lisada. Oleksin ilmselt võinud ka lihtsalt ühe riba vällja lõigata, aga kartsin, et ma ei oskaks seda piisavalt sirgelt teha.


Kinnitasin riba bodile.


Õmblesin selle kõigepealt pahemalt poolelt kinni ning seejärel sellelt poolt, mis jääb välja paistma.


Kinnituseks pidin olemasolevatest vahenditest krõpsudega leppima. Trukud oleks muidu kindlasti parem lahendus.


Ja valmis! Esimese katsetuse kohta polegi ehk kõige hullem, aga järgmine kord korrigeeriksin õlgade juurest pisut lõiget ja teeksin alumise otsa veidi avarama, et pontsud kintsud ennast mugavalt tunda saaks.


Modelli seljas ka 🙂


Kommentaarid