Kuidas kampsunist sai kleit

Ma käin aeg-ajalt Humana 50 sendi päevadel uut motivatsiooni otsimas. See kampsun on ka ühelt selliselt ringilt soetatud.


Mulle meeldivad triibud ja hallid toonid, seega puule ma teda jätta ei saanud. Huvi äratas ka silt, aga googeldades ma rohkem infot Vintage Couture toodete kohta leida ei suutnud.


Ma korraks isegi kaalusin ta selliseks mõnusaks lohvakaks kampsuniks jätta ning vaid natuke väiksemaks õmmelda. See isend on nimelt 44 suuruses. Aga ta ei paistnud mulle küll mitte kuidagi sobivat. Oma laia lõike kohta jäi ta kuidagi natuke liiga lühikeseks. Aga jahedal ajal meeldib mulle kampsunkleite kanda, seega selleks ta pidigi saama.

Lõikasin varrukad maha.


Õmblesin varruka augud kinni, et nendest moodustuks hoopis taskud.


Ma ei suutnud korraga välja mõelda kuidas see kleit ülevalt välja peaks nägema. Ilma varrukateta igatahes kindlasti mitte. Lõpuks saingi idee oma Pätu pluusist. Kasutasin seda isegi sobiva tüki välja lõikamiseks. Õnneks krae- ja varrukaosad olid nii venivad, et kleit päris 2-aastase mõõdus siiski ei tule.


Lõikasin välja 4 vajalikku tükki pluusiosa õmblemiseks.


Ühendasin nad nööpnõeltega.


Õmblesin kokku:


Ja tegin keha järgi parajaks. Muideks see abi-mann on soetatud alles hiljuti. Nüüd paneb lausa imestama, kuidas ma varem ilma temata hakkama sain. Ütleme nii, et ma olen ennast päris korralikult nõeltega torkinud. 


Selline nägi ta välja kokku õmmelduna:


Järgmiseks ühendasin pluusi ja seelikuosa.


Krae ääristamiseks mul kangast enam kusagilt võtta polnud, seega keerasin selle lihtsalt kahe korra.


Ja viimane õmblus.


Ta-daa.


Oleksin võinud ta ka ära triikida, onju, aga aeg hakkas otsa saama, sest pere kõige pisem hakkas juba oma nõudmisi esitama. Tegin hoopis kiiruga viimased pildid.



Kommentaarid

Postita kommentaar