Kuidas ma kampsunile veidi eripära lisasin

Praegusel hooajal on vanaroosa mu täielik lemmik. Eks seda on näha ka iga teise naise seljas, aga sellegipoolest pole veel ära tüüdanud. Võtsingi siis järgmiseks selle Vero Moda kampsuni ette. Taaskord maksis ta mulle 50 senti. Ega tal poleks vist niisamagi suurt viga, aga pisut igavavõitu teine.


Plaanisin minna kusagilt sobivat šifoonpluusi otsima, millega saaks kampsunit täiustada. Esimeses poes, kuhu sisse astusin vaatas mulle vastu midagi hoopis paremat. See pluus siin:


See värv oli ideaalne ning materjal mõnusalt kerge. See on muidu Cellbes pluus ja ma huvi pärast otsisin üles, et mis hinnaga ta esialgu soetatud on. Kodulehel alghind oli 39 eurot (Link), aga olgu öeldud, et mina maksin ta eest Sõbralt Sõbrale poes 2.70€.

Lõikasin pluusil alumisest äärest paraja riba ning kinnitasin nõeltega kampsuni külge.


Ning õmblesin kinni.


Otsustasin ka varrukatele veidi pitsi lisada. Lõikasin selleks sobivad tükid välja  ning õmblesin äärest kokku.


Siis kinnitasin ribad varrukate külge ja õmblesin kinni.


Tulemus manni seljas ei paista just suurem asi.


Aga enda seljas mulle täitsa meeldib. Pits annab minu arvates nii pikkust, avarust, mugavust kui ka eripära juurde. Töö ei võtnud ka rohkem kui pool tundi aega.


Kommentaarid