Kuidas ma ise sädeleva pusa tegin

Vahepeal juhtub, et ostan mõne asja nii, et pole vähimatki aimu mida sellega peale hakata. Nagu näiteks see sädelev hõlst.


Materjal tundus hästi kerge ja mõnusalt pehme, aga oma kahe lapse kõrvalt minust klubihunti nagunii enam ei saa. Nii ta mul kapis seisis. Lõpuks otsustasin proovida temast midagi igapäevasemat teha.
Üleni sädelevat riietust ma linnapildis küll kuidagi välja ei kannaks, seetõttu vajasin midagi kontrastiks. 
Otsisin riiet, millel oleks piisavald musta kangas ja leidsin selle siin:


Ma ei teadnud päris täpselt kuidas ta lõpuks välja nägema peaks, aga peale sünnitust armastan ma pigem laiemaid riideid kanda. Valisin enda kapist ühe lohvaka kampsuni, et selle järgi vajalikud tükid välja lõigata.


Siis aga selgus, et päris nii lohvakana see väga hästi ikkagi ei sobi ning pidin ta külgedelt jälle veidi kitsamaks õmblema.


Järgmisena joonistasin kasutamata jäänud kangale umbkaudu seebiga kapuutsi. Nagu näha, siis varem ma seda teinud pole. Esimese joone järgi oleksin ilmselt Kennyna lõpetanud.


Nüüd avastasin, et tehtud kapuutsile jääb voodriks veidi läikivat kangast puudu.  Õnneks olid varrukad piisavalt laiad, et sain pool kapuutsi sealt ja pool seljaosast.


Viimaseks tuli pluusile kapuuts ja varrukad lisada ja kõik valmis õmmelda.


Ja selline ta sai:


Pidin selle pusa õhtul laste uneajast valmis õmblema ja ise olin üsa õhinal, et sai midagi tavapäratut ja ägedat tehtud. Hommikul lõhkus abikaasa aga kõik mu illusioonid ja teavitas, et ilmselt annavad mu slaavi juured tunda, sest see pluus on imelik.

Igatahes mulle meeldib jah. Pusa hinnaks tuli 2 eurot.




Kommentaarid