Kuidas ma ise pluuse miksisin

Riiete parajaks õmblemine oli juba abiks küll, aga tundsin, et mu armas õmblusmasin tahaks natuke rohkem oma eesmärki täita.
Sobrasin kapis ja leidsin kaks üsna inetut pluusi, mis olid raseduse ajal meeltesegaduses ostetud.




Eraldi oleksin neid kandnud ilmselt viimasel võimalusel, aga omavahel paistsid värvid sobivat. Lõikasingi nad tükkiseks ja õmblesin kahest ühe.



Pluuside jäänuseid ei raatsinud aga kohe minema visata ja läksin uuesti kappi tuulama. Leidsin selle õlga paljastava pluusi.


Paar aastat tagasi oli mul selliseid omajagu, aga nüüdseks on see lõige minu jaoks oma aja ära elanud. Ehk mõne aja pärast jälle.
Lõikasin sellelt mustrilise pluusiga sobiva riidetüki ja õmblesin nad omavahel kokku. Jäi natuke igavaks - seetõttu sai pluusiga kaasaskäiv vöö hoopis lipsuks õmmeldud.


Nüüd oli mul kolme tühjalt seisnud pluusi asemel kaks uut, mida ma natuke suurema tõenäosusega kannaksin

Kommentaarid