Kuidas ma ise kotid tegin

Minuga on selline naljakas lugu, et ma ei armasta väga värve. Suvel küll jah, aga hallil ajal eelistan ilmaga sobituda ja mitte eriti silma paista. Ilmselt sellepärast saigi millalgi ostetud ka see hirmus suur ja vanamoodsa lõikega hall jakk. Otsustasin, et jakkidest mul puudust pole, aga üks poekott kuluks küll marjaks ära. Sellest paistis materjaliks jaguvat.



Koti jaoks leidsin lõike ilmselt Pinterestist, aga enam seda üles otsida paraku ei viitsi. Seal on neid igasuguseid. Sangadeks ja kontrastiks leidsin sellised tumesinised teksad, mille põlved olid juba välja venind. Prügikasti lendamise asemel said nad siis hoopiski osaks kotist.


Voodriks kasutasin sellesama jaki voodrit nind tulemus on siin:


Sellega mu katsetused aga ei piirdunud. Mul oli ühest kleidist, mis sai pluusiks lõigatud, järgi tükike imeilusat kangast. Ära teda vista ei raatsind ning otsustasin, et sellest saab üleõlakott. Lõige on jällegi kusagil Pinterestis saadaval.
Kasutasin veel ära kõlarite uuendamisest järgi jäänud kanga, Ühe lohvaka ja liiga lühikese jaki voodri, pluusi küljest võtetud luku ning vana koti õlarihma.


Tulemuseks on selline volditav üleõlakott. Mulle nii meeldib see punane muster.





Kommentaarid