Kuidas ma ise blogi tegin

Olen üks kõige tavalisem Eesti naine, kellel kapitäiest riietest hoolimata mitte kunagi midagi selga panna pole. Kiirmoodi üritan võimalusel vältida, aga samas vajan piisavalt tihti vaheldust, et ei taha ka brändiriideid kappi seisma osta. Taaskasutus on hea lahendus, aga n-ö prahi seest pärlite otsimiseks pole mul tihtilugu aega. Sageli on leitud riided vales suuruses, istuvad kehvasti, või häirib mõni muu detail. Siit saigi alguse minu väike hobi. Tahan ise teha! 
Idee on lihtne. Ostan riideid selle mõnusa materjali, ägeda mustri või põneva lõike tõttu ja hiljem teen nendest ise täpselt sellise riideeseme nagu mul parasjagu vaja oleks.
Katsetamise alguses tegin endale Instagrami konto @refashioned_by_m. Esialgu oli enne-pärast piltide jagamine üsna põnev ja motiveeriv, aga olgem ausad... minu algelised ja närused telefonipildid pigem risustavad seda täiuslikuna näivat keskkonda seal. Lisaks läheb kaduma esemete valmimise lugu. Ühe pildi põhjal võib jääda mulje nagu ma päriselt oskakski õmmelda.
Tegelikkus on aga selline, et umbes 2 aastat tagasi ostsin endale oma elu esimese õmblusmasina. Igaks juhuks sellise odavapoolse, sest ega ei tea ju kas üldse kasutust hakkab leidma. Samas internetikommentaaride põhjal vastupidavaks ja töökaks kiidetud. Youtube õpetas mind niiti paigaldama, põhikooliaegsed käsitöötunnid aitasid meenutada kuidas sellega toimetada ja asusingi vaikselt katsetama.
Ja ma päriselt armastan seda! Ise tegemine ongi täpselt nii lihtne. Tekita endale oma stiil ja ideed mida sul vaja võiks minna. Soeta selleks enamvähem kõlbulik hilp ja pane oma fantaasia tööle. Ülejäänu aitab sul masin teha. Tõenäoliselt ei tule toode selline nagu vaimusilmas ette kujutasid, vaid hoopis ägedam.
Selle tagasihoidliku blogi eesmärk ongi näidata kui lihtne on riietele uue elu andmine. Loodetavasti suudan natukenegi motivatsiooni jagada. Ja ausalt.. eetiliselt riietuda on äge ja mu rahakotile meeldib see samuti.
Proovigem siis ☺

Kommentaarid