Kuidas ma esimesed katsetused tegin

Kuna hetkel on mul kodus tükk tegemist kahe poisiklutiga, kelle vanused ei anna kokku liites isegi kahte aastat täis, siis uued projekid peavad veel pisut oma aega ootama. Seetõttu tutvustan hoopiski tasapisi seniseid õmblustükke.
Oma värskelt soetaud õmblusmasina testimiseks ei tahtnud ma kohe kangahunnikuid kokku ostma hakata. Polnud mul ju suurt aimu kuidas lõikeid kasutada, ega ideid mida teha võiks. Seetõtta vaatasin kõigepealt kriitilise pilguga oma riidekapi üle. Kõik vähegi laiad esemed said sedamaid kitsamaks õmmeldud. Mõned asjad ehk liigagi. Näiteks üks jakk soonib nüüd mu käed pikemal kandmisel poolenisti tundetuks.
Niisiis esimesed proovid tehtud. Edaspidi ostsin juba meelega kaltsukatest mõne putitamist vajava riidehilbu. Näiteks oli mul vaja minna ühe lapse sünnipäevapeole, aga polnud ühtegi sobivat riietust, millega vahepeal enda Pätut (kutsugem mu esimest poissi siin nii, sest ta on üleni pättusi täis) imetada. Haarasin esimese ettejuhtuva katsetamiseks ostetud kleidi, õmblesin varrukad kitsmaks, tõmbsin piha kokku ja oligi olemas nööbitav kleit. “Enne” pilti ei taibanud teha, aga “pärast” tulemus on siin:


Pole küll midagi erilist, aga asja ajas kenasti ära. Kleit läks mulle maksma 50 senti.

Kommentaarid