Kuidas ma erinevad pluusid tegin

Mõne riideesemega on nii, et tekib kohe ettekujutus, millisena ta mulle rohkem meeldida võiks. Vahest veab lausa nii hästi, et leian iseenda kapist sobiva asja, millega ideed teostada. Selles postituses näitan lihtsalt posu pilte varasemalt tehtud pluusidest.
Pildid on just täpselt nii kehvad, sest mul oli pildistamiseks üks pisike peegel, kuhu pidin ennast ära mahutama.


See lilleline pluus meeldis mulle oma mõnusalt kerge ja veniva materjali tõttu. Roosa pluus oli mul seisma jäänud, kuna ei istund seljas mugavalt. Need kaks koos andsid aga hoopis parema tulemuse.

Kerge sviiter andis pisut elektrilisele ja kehvasti istuvale lillelisele pluusile oluliselt venivust ja mugavust juurde.


See ruuduline pluus on tegelikult laste suuruses. Õmblesin talle varrukad ja taskud, aga meenutasin sellega hoopis skaudipoissi. Seetõttu said taskud kohe ka eemaldatud. Kraeks õmmeldud pael on leitud ühe kapuutsi seest.


Ma ei olnud kindel, et sellest sinisest pluusist asja saab. Tegin ta siiski lühemaks ja parajamaks. Abikaasa soovitas lühikesed varrukad alles jätta, aga tulemus oli kohutavalt igav. Lisasin kraele pluusist järgi jäänud paelad, mis aitasid pisut omapära lisada.


Ma olen vist juba maininud, et must on mu mugavusstsoon? Siiski mitte sellise lühikese kleidi näol. Laenasin selle alumisest servast tükikese kraeks. Sukaretuuside küljest võtsin natuke pitsi ning varrukatele lipsud. Seelikuga kandmiseks sai sobiv küll.


Selle XL T-särgi soetasin ma tema mõnisalt kevadise mustri tõttu. Proovisin midagi peplumilaadset luua, aga paremaks efektiks jäi tal laiust siiski pisut väheks.


Lilla kleidi muster ja värvid on täpselt minu teetassike. Kuna kolmnurkne kaelus mulle sageli üldse ei sobi, siis pöörasin ta ümber ja tegin hoopis pluusiks.


Seda pluusi soetades polnud mu ootused väga kõrged. Lõpuks võtsin siiski kätte, harutasin krae lahti ja ääristasin ära ning hakkas järjest enam ilmet võtma. Varrukate idee tuli sellest, et ühe volangi poolkogemata hoiuks õlale toetasin ja märkasin, et nii täitsa sobiks.


See esimene pusa oli mul millalgi tellitud just  selle nahast/heegelusest kaunistuse tõttu. Paraku oli pusa ise minu jaoks liiga lühike, ebamugav ja vähehingav. Kui ma sekkaris seda alumist suurt kapuutsiga pluusi nägin, siis teadsin kohe, et sellele saab kaunistus ümber paigutatud. Tegin ta enda keha järgi parajaks, eemaldasin kapuutsi ning ebamugavast pusast õmblesin talle krae. Sellest sai mõneks ajaks üks mu lemmikpluuse.



Muideks selle sama pusa varrukad läksid koos retuusidega hiljem mu Pätule selga.


Huhh.. Sai vist enamus töid ära mainitud. Teen nüüd ühe puhkepausi, et järgmiseks postituseks ennast uuesti kokku võtta.

Kommentaarid